.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین همایش منطقه ای کامپیوتر در دانشگاه آزاد بهشهر

اولین همایش منطقه ای کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر با حضور مهندس طهماسبی مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری مازندران و دکتر حسینی مقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر و بیش از 150 نفر از محققین و دانشجویان و اساتید سراسر کشور در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

مهندس امید جعفرزاده دبیر همایش منطقه ای کامپیوتردانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر با اشاره به اینکه بیش از 130 مقاله از بهمن سال گذشته تا پایان فروردین سال جاری به دبیرخانه این همایش ارائه گردید افزود : از این تعداد 40 مقاله جهت ارائه در اولین همایش منطقه ای کامپیوتر توسط هیأت داوران برگزیده شد که این حجم از تعداد مقالات نشان از توجه جامعه علمی کشور به مباحث پژوهشی و علمی دارد.

مدیرگروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر به ظهور و بروز کامپیوتر در چند دهه اخیر اشاره کرد و گفت : عصر حاضر که به عصر کامپیوتر معروف است تأثیر شگرفی در جهان کنونی گذاشته است و سبب شده است تا نگاه انسان به علم و صنعت و تکنولوژی تغییر ماهوی کند.

مهندس جعفرزاده افزود : خطرات و معظلات به کارگیری کامپیوتر و اینترنت بر کسی پوشیده نیست زیرا سوء استفاده های زیادی از آن صورت میگیرد. از مشکلات زیست محیطی گرفته تا مسئله اعتیاد و کلاه برداری و اختلاص تا بنیادی ترین مسئله اجتماعی که مسائل خانوادگی از اهم آن است و در نتیجه قانون گذار باید نسبت به این مهم چاره ای اندیشد.

در ادامه مراسم شرکت کنندگان به صورت شفاهی و پوستری به ارائه مقاله پرداخته و به مقالات برتر ارائه شده جوائزی اهدا شد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.